среда, 5 марта 2014 г.

Професійний автопортрет

"Учитель готується до хорошого уроку все життя... 
Така духовна і філософська основа нашої професії
і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, 
вчителеві треба ввібрати ціле море світла".
            В.О.Сухомлинський

  Проблема, над якою я працюю - «Використання проектної технології на уроках художньої культури». Робота за проектною технологією дозволяє мені вирішувати комплекс питань змістового, організаційного, методичного характеру. Це важливо, бо сучасне життя багатовимірне, і людині потрібно вирішувати найчастіше цілий комплекс питань, співпрацюючи при цьому з іншими.
  У процесі створення і реалізації проектів з художньої культури, в учнів формуються такі предметні компетентності: мистецька та міжпредметна естетична та ключові: соціальна, громадянська, загальнокультурна. В результаті проектного навчання на уроках художньої культури учні під керівництвом вчителя створюють нові продукти, які володіють новизною та практичною значимістю. Серед таких нових продуктів – буклети, присвячені напрямкам у театральному мистецтві, презентації, присвячені сучасному танцю, експозиції, альманахи, виставки. Діти бачать створені своїми руками продукти, що сприяє формуванню впевненості у власні сили, підвищує мотивацію до навчання, активізує їхню пізнавальну діяльність.
  На уроках образотворчого мистецтва я багато уваги приділяла вивченню декоративно-ужиткового мистецтва. Розробила на міському рівні методичні рекомендації «Використання елементів декоративно-прикладного мистецтва на уроках образотворчого мистецтва». Продовжуючи цей напрямок у викладанні художньої культури, розробили з учнями 9-В класу проект «Рушникова веселка». У ході виконання цього проекту учні зібрали фотографії рушників, сорочок з бабусиних скринь, описали особливості символіки і стилістики рушників з різних регіонів України.



 






Комментариев нет:

Отправить комментарий